2010 up n comin´

http://www.youtube.com/watch?v=8K4aqCAUSZU&feature=player_embedded#
studsandesstudsstuds som får ens känslor att göra en 360 frivolt och bakåtvolt, och ha ett urfånigt leende på läpparna
Tänkte nu, nu är det dags för börja blogga igen.
våren är på väg
syskonbarnbus, deras leende får mig att smälta, nästa helg hoppas jag på myspys hos mormor, då ni, då ska vi banne mig leka..
folk ger mig uppdrag till att måla, men det kan lika vara mycke snack, men jag väntar på era motiv... give me =)
ska anmäla mig på en konstutställning i orten, och till hösten, sen finns även funderingarna på framtidsyrke men ack så är det ett långt stenkast ifrån, men jag fortsätter att drömma den drömmen en stund till..
Lägenhetsjakten är igång, igen. så sant som ni läste, men nöjdheten är inte helt 100 % även om jag bor helt ok nu så är det dags för nya inredningsplaner & nya idéer, håll tummarna nu för mig...
Nästa helg flyr jag & Luc våran kos mot göteborg och våran grönländ-ske-e-e-e-e-i vän =)
hej, här kommer vi, och begär en säng att sova i, sen ta´s det som det kommer..
men vi har förväntningar, lixom min hals, det är som att svälja rakblad, men jag sveper i mig té och allt som har en läkande upptagning i min kropp, förutom luc´s vitlökskaplsar, tack-men nej tack, ;o)
mors så länge.
tingeling besökte oss en vårsolig vinterdag..

Kommentarer
Postat av: Sara

Det glädjer mig att du börjat blogga igen.. puss

2010-03-31 @ 13:03:12
URL: http://saragolosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0