2009-07-08

nu är man en Mac rikare, en pro såattsäga, 
helt såld, ska införskaffa lite program så är allt i sin ordning.
ett bild program behövs så att jag kan ändra bilderna direkt från början, det eviga projektet,
det är som små finesserna som gör att jag är kär.. 

semester. semester. härliga semestern är snart här. 
och det är Öland nästa helg, vad hände med tiden(?) 
apropå tiden så fick kontakt med en bekant/kompis på facebook som jag hängde med för sex år sedan, sen började jag fundera, vad har jag egentligen gjort den tiden?grubbleriet sätter igång igen,  och nu j-lar söker jag, jag har ju inget att förlora. 

och det är dags att ta tag i allt skapande, ska ev ställa ut i Augusti. 
men något med spray som lockar mig mer än solig dag ;-)

fan vad man alltid ska ta tag i saker, kan man aldrig ha medvind någon gång, att allt flyter på. 
sakta men säkert så ser jag hur det glider ifrån mig.
jävla tvål! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0